rss feed search icon rss feed rss feed
«محصول حلال سال» در نمایشگاه مسکو معرفی می‌شود **** مراجعه ورزشکاران ایرانی به رستوران های غیر حلال **** "حلال جهانی" تنها لوگوی معتبر حلال برای صادرات به دبی **** برگزاری دوازدهمین نشست هیات مدیره اسمیک **** تحقق اقتصاد مقاومتی با توسعه گردشگری حلال **** حلال جهاني در كره جنوبي **** مالزی از سفر گردشگران ایرانی چقدر درآمد داشت؟ **** محصولات دارویی حلال اسپانیا در راه ایران **** همایش حلال در رسانه، فرهنگ و هنر برگزار می شود **** ۱۰ مصوبه اصلی کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار در سال ۹۴ تشریح شد **** سود بانکی مصداق ربا است **** موسسه جهانی حلال (اتاق بازرگانی) فاقد مجوز است **** حلال جهانی در روزنامه اقتصاد نمایشگاه **** پایان دوره های آموزشی حلال در کره با اهداء گواهینامه **** سال ٢٠١٦ سال گردشگری ايران **** تلاش چین برای تصویب قانون ترویج مواد غذایی حلال **** حلال جهانی در نمایشگاه آی فود مشهد **** سازمان استاندارد تنها مرجع رسمی اعطای نشان استاندارد حلال در کشور است **** اسلام در ژاپن؛ از مسلمان شدن اولین شهروند تا افزایش جمعیت... **** نشست مطبوعاتی حلال جهانی در کره جنوبی **** لزوم ارائه آموزش‌های لازم در زمینه گردشگری حلال **** بزرگداشت روز جهانی حلال **** موافقت هيات دولت با تشکیل «شورای سیاستگذاری و راهبری حلال» **** اهميت مكمل هاي غذايي **** تاکنون 1500 شرکت داخلی نشان تجاری حلال دریافت کرده‌اند **** نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال در کشور **** حضور حلال جهانی در نمایشگاه مطبوعات و رسانه **** هفتمین همایش بین‌المللی محصولات حلال در بروکسل **** تعامل با کشورهای مسلمان برای توسعه گردشگری حلال **** بانک های ربوی در حال جنگ با ما هستند **** برگزاری نمایشگاه بزرگ بین المللی گلفود 2016 **** حلال جهانی در همایش ملی صادرات دام،طیور و آبزیان **** ایده «حلال در رسانه، فرهنگ و هنر» برای اولین بار در جهان مطرح شد **** چرخ صنعت غذا با صادرات غذای حلال ، تندتر می چرخد **** حلال جهانی در نمایشگاه آگروفود **** ‎همكاري ايران و فرانسه در موضوع آبزيان **** شماره جديد "حلال نشان برين" **** همایش و نمایشگاه حلال در تایلند **** تعامل با کشورهای مسلمان برای توسعه گردشگری حلال **** مالزی، شاهراه ورود به دنیای تجارت محصولات و مواد غذایی حلال **** رونمایی از ویرایش جدید هزاره حلال در آگروفود **** حلال جهاني در نمايشگاه شيريني و شكلات ****
google plus halal press linked in halal press twitter halal press facebook halal press
خبر هفته
شماره جديد "حلال نشان برين" شماره دوم و سوم"حلال نشان برين" فصلنامه اجتماعي فرهنگي موسسه بين المللي حلال جهاني منتشر شد.
خبر نامه
جهت دریافت آخرین اخبار ایمیل خود را وارد فرمایید:

موسسه حلال جهانی
دو شنبه 14 بهمن ماه 1392 ساعت 12:37

"برند ها" با ارزش افزوده "حلال"

کارکرد برند های تجاری در بازارهای جهانی براقتصاددانان پوشیده نیست. بنگاه های اقتصادی که توانسته باشند "برند" خود را به یک نشان اطمینان بخش برای مصرف کنندگان تبدیل کنند، بهترین بازار را نصیب خود می سازند.

دکتر عبدالحسین فخاری در گفتگویی با خبرگزاری حلال اعلام داشتند، بدون آنکه بخواهیم وارد "نقش برند "  شویم، در نظر داریم از ارزش افزوده ای که "حلال" می تواند در موفقیت و یا عدم موفقیت برندها داشته باشد ، سخن بگوییم.

بی تردید با توجه به جمعیت دو میلیاردی مسلمانان که حدود یک سوم جمعیت جهان را تشکیل می دهند، واژه ی "حلال" در هر برندی می تواند اطمینان این گروه انبوه را به سوی خود جلب نماید.

چنانچه صاحبان برندهای غذایی، دارویی، بهداشتی و خدماتی بتوانند این مزیت اقتصادی را برای خود کسب نمایند می توانند از ثمرات آن بهره کافی و وافی را ببرند.

ایشان فرمودند: تحقیقاتی که "موسسه حلال جهانی" در زمینه برندهای با مزیت "حلال" انجام داده، نشان می دهد که افزوده شدن این مزیت به آن برندها، بازارهای وسیعی را نصیب صاحبان برندها نموده ، بطوریکه برای حفظ این مزیت حاضر شده اند هرگونه تغییری را در خط تولید یا فرایند خدمات خود بپذیرند.

اکنون توصیه ما به صاحبان برند کشورمان و سایر کشورهای اسلامی این است که تلاش کنند از این مزیت برای رشد صادرات و کسب بازارهای جدید برای خود استفاده نمایند.

موسسه حلال جهانی در زمینه "برند" و "حلال" برنامه هایی دارد که بزودی اعلام خواهد نمود.
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری حلال جهانی می باشد
طراحی و اجرا از گروه طرح و پردازش باتیس