"هفدمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران"
دستوروزیر صنعت به اتاق بازرگانی برای عدم صدور نشان حلال
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی "I Food"در تاریخ 3 الی 6 شهریور ماه سال 1397 در شهر مشهد برگزار می شود.
«بیست و پنجمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته ايران آگروفود 2018»
نمایشگاه بین المللی محصولات حلال روسیه 6 الی 8 اردیبهشت
نمایشگاه بین المللی حلال اکسپوی روسیه
در مسکو؛ کنفرانس مطبوعاتی با موضوع «حلال در صنعت هتلداری» برگزار شد
دعوت از صنايع غذايي برتر براي شركت رايگان در نمايشگاه هند
فواید هتلهای ویژه مسلمانان چرا \\\"حلال توریسم\\\" پولساز است
نمایشگاه مواد غذایی و ماشین آلات وابسته شیراز 96 بیستمین دوره، در تاریخ 24 الی 27 بهمن ماه 96 برگزار می شود.
"برند ها" با ارزش افزوده "حلال"
کارکرد برند های تجاری در بازارهای جهانی براقتصاددانان پوشیده نیست. بنگاه های اقتصادی که توانسته باشند "برند" خود را به یک نشان اطمینان بخش برای مصرف کنندگان تبدیل کنند، بهترین بازار را نصیب خود می سازند.
دکتر عبدالحسین فخاری در گفتگویی با خبرگزاری حلال اعلام داشتند، بدون آنکه بخواهیم وارد "نقش برند " شویم، در نظر داریم از ارزش افزوده ای که "حلال" می تواند در موفقیت و یا عدم موفقیت برندها داشته باشد ، سخن بگوییم.
بی تردید با توجه به جمعیت دو میلیاردی مسلمانان که حدود یک سوم جمعیت جهان را تشکیل می دهند، واژه ی "حلال" در هر برندی می تواند اطمینان این گروه انبوه را به سوی خود جلب نماید.
چنانچه صاحبان برندهای غذایی، دارویی، بهداشتی و خدماتی بتوانند این مزیت اقتصادی را برای خود کسب نمایند می توانند از ثمرات آن بهره کافی و وافی را ببرند.
ایشان فرمودند: تحقیقاتی که "موسسه حلال جهانی" در زمینه برندهای با مزیت "حلال" انجام داده، نشان می دهد که افزوده شدن این مزیت به آن برندها، بازارهای وسیعی را نصیب صاحبان برندها نموده ، بطوریکه برای حفظ این مزیت حاضر شده اند هرگونه تغییری را در خط تولید یا فرایند خدمات خود بپذیرند.
اکنون توصیه ما به صاحبان برند کشورمان و سایر کشورهای اسلامی این است که تلاش کنند از این مزیت برای رشد صادرات و کسب بازارهای جدید برای خود استفاده نمایند.
موسسه حلال جهانی در زمینه "برند" و "حلال" برنامه هایی دارد که بزودی اعلام خواهد نمود.